Aankomst - Reisverslag uit Krakau, Polen van Esther Baak - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Krakau, Polen van Esther Baak - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

23 September 2014 | Polen, Krakau

Na geweldig feestje zaterdag :) een inpakdag zondag ben ik dan gisteren aangekomen in Krakau. Het vliegen ging goed, helaas was het erg bevolkt dus kon ik niet veel zien vanuit het vliegtuig. Op het vliegveld aangekomen werden we opgehaald door een bus om naar de terminal te gaan. Gelukkig hadden ze een bus want die 10 meter zou echt te ver zijn geweest om te lopen. Nadat ik mijn bagage had met de bus naar het centrum. Daar de sleutel opgehaald en dan op naar mijn huis voor de komende 5 maanden. Ik ben hier nog wel een beetje koos vriendloos want mijn roomies komen pas zondag aan. Maar het leukste is nog dat er een black light in de lamp in mijn kamer zit, dus ik heb een glow in the dark kamer. Voor mijn huis is een grappig marktje en het is maar 5 minuten lopen naar het centrum! Een beetje minder is het weer. Het is vrij koud het miezert en het is erg bewolkt.

Ik heb een paar foto's toegevoegd van mijn nieuwe kamer :). Ik heb eindelijk iets wat ik in Utecht ook graag zou willen hebben, een balkon! (alleen weet ik niet of je het met -20 graden echt van pas komt)

  • 23 September 2014 - 15:08

    King Julian:

    It's less cold when you raise your handsssss :)

  • 23 September 2014 - 16:37

    Jeanet Baak:

    Hoi Esther,

    nou daar zit je dan. In Polen!
    In Utrecht heb je toch meer ruimte dan deze kamer?
    Balkonnetje lijkt me heerlijk, met wintermuts/jas, paraplu en oorwarmers gaat dat wel lukken toch?
    Lieverd ik wens je een fijne tijd. En ja graag, hou ons op de hoogte!
    Liefs,
    Tante Jeanet. ;-)

  • 23 September 2014 - 16:56

    Wendy:

    Hey nichtje, fijn dat je goed bent aangekomen! Beetje wennen nog daar en even only the lonely, maar dat komt vast goed met je huis- en studiegenoten!! X

  • 25 September 2014 - 21:14

    Opa En Oma,:

    Hallo Esther,

    Hoe is het daar?
    Heb je al iemand gesproken die een beetje Nederlands spreekt.
    Of is het allemaal Pools wat de klok slaat?
    Probeer er maar wat van te maken.
    Volgende week maar hard aan de studie.
    We horen vast wel gauw weer van je.

    Veel liefs van Opa en Oma.

  • 25 September 2014 - 21:35

    Ria :

    Hoi Esther,
    Wij zitten nu op ons balkon. Het is 22.30 uur en nog steeds 26 graden!
    Het is zeer stil, alleen krekels. Had je deze studie ook in Griekenland kunnen doen?
    In ieder geval veel succes en we blijven graag op de hoogte.
    Groeten van Gerard, Theo en Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 24638

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 23 Februari 2015

Krakau :)

Landen bezocht: