Bijna Kerst - Reisverslag uit Krakau, Polen van Esther Baak - WaarBenJij.nu Bijna Kerst - Reisverslag uit Krakau, Polen van Esther Baak - WaarBenJij.nu

Bijna Kerst

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 December 2014 | Polen, Krakau

Hallo allemaal,

Hier maar weer eens een update :)
Het is bijna kerst en dat betekend dat Papa, mama en Ilse bijna komen. daar heb ik echt heel erg veel zin in! Daarnaast heb ik ontdekt dat het steeds gekker hier wordt met de kerstverlichting. In het begin was het alleen rond het winkelcentrum, maar nu hebben ze ook levensgrote kerstballen en de koets van Assepoester verlicht in de stad staan. Wat is dit toch een bizar land af en toe.

Het was het erg gezellig van woensdag tot en met zaterdag omdat Hanna en Janno op bezoek waren. En die hebben mij dan ook gelukkig kunnen voorzien van een voorraadje pepernoten. De goede sint is al weer naar huis maar beter laat dan nooit. We hebben weer een aantal rondleidingen gedaan door de stad. De rondleiding in de oude stad voor de 4e keer gedaan en binnen 2 weken mag ik hem nog een keer doen, dus ik kan ze bijna zelf gaan organiseren.

Aan de andere kant begin ik nu wel te merken dat het einde bijna in zicht is. Dat geeft wel een dubbel gevoel. Aan de ene kant heb ik super veel zin om weer terug te gaan naar Utrecht, dat voelt een beetje als weer terug gaan naar mijn echte leven. Aan de andere kant heb ik het hier zo leuk dat ik nog helemaal niet weg wil. Maar we zijn al plannen aan het maken om voor de zomer terug te komen omdat een aantal vriendinnen hier voor het hele jaar blijven!

Ik wil iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar wensen en tot snel!
Groetjes Esther


  • 18 December 2014 - 14:00

    Jeanet Baak:

    Lieve Esther,

    Hartelijk dank voor je nieuwe update. Altijd fijn om op de hoogte te blijven wat je allemaal in Polen uitspookt! ;-)
    Tenslotte ben je toch mijn "kleine " nichtje. ;-)
    We hebben je gemist op Sint avond tijdens het nasi /feestmaal van Hennie.
    Ik ben die dag daarna ziek geworden ( stevig griepje) , niet van de Nassi hoor! Maar gewoon omdat dat bij mij hoort. Donkere koude dagen in December.
    Ik heb me 10 dagen als een "Mol "gedragen omdat dat even nodig was. Even lekker veel rusten, goed voor mezelf zorgen, kerstboom opzetten, en 2 vestjes gebreid voor een goed doel.
    En nu gaat het weer! :-)
    Wat leuk dat Hennie, Jos en Ilse naar jou toe komen. Geniet van je lieve Pa, Ma en Ilse.
    Hele FIJNE FEESTDAGEN EN EEN LEUKE JAARWISSELING. Ik denk aan je.
    Veel liefs,
    Jeanet Baak.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 24621

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 23 Februari 2015

Krakau :)

Landen bezocht: