Eerste week - Reisverslag uit Krakau, Polen van Esther Baak - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Krakau, Polen van Esther Baak - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

29 September 2014 | Polen, Krakau

Heey iedereen!

Nou de eerste week heb ik overleefd :p. Krakau is echt een hele mooie stad dus dit is een goede keuze geweest. Deze week ben ik vooral in de stad gaan rondlopen en ontdekken. Ik zal een aantal foto's van deze mooie stad erbij zetten. Vooral de gebouwen van de universiteit zijn erg mooi (vooral in vergelijking met de uithof, maar dat is eigenlijk ook niet zo heel moeilijk). Maar ik moet nog naar het nieuwe gedeelte buiten de stad dus wie weet ziet dat er hetzelfde uit :).

Zaterdag heb ik mijn mentor gezien. Zij heeft vorig jaar in Nijmegen gestudeerd dus dat was wel grappig. Ze heeft mij een aantal leuke plekken in de stad laten zien. Vandaag ben ik begonnen met de introductie dus hopelijk heb ik na deze week een hoop leuke mensen leren kennen!

  • 30 September 2014 - 08:07

    Ria:

    Mooie foto's van een mooie stad. Zeker het bezoeken waard.
    Groetjes,
    Ria

  • 30 September 2014 - 08:08

    Ria:

    Ook de groeten van Theo en Gerard!

  • 30 September 2014 - 11:46

    Jeanet Baak:

    Lieve Esther,

    Hartelijk dank voor je update!
    Schitterende foto's zeg. Inderdaad een mooie stad.
    Leuk dat je ons via deze weg op de hoogte houd.
    Een geweldige leuke ervaring ook voor jou om daar te zijn.

    Liefs,
    en tot het volgend berichte.

  • 06 Oktober 2014 - 12:30

    King Julian:

    Mooie foto's Es! Hoe is de introductie verlopen? Heb je al nieuwe vrienden *huil, huil*? XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 24643

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 23 Februari 2015

Krakau :)

Landen bezocht: