Szczęśliwego Nowego Roku! - Reisverslag uit Krakau, Polen van Esther Baak - WaarBenJij.nu Szczęśliwego Nowego Roku! - Reisverslag uit Krakau, Polen van Esther Baak - WaarBenJij.nu

Szczęśliwego Nowego Roku!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

05 Januari 2015 | Polen, Krakau

Hallo iedereen,

Szczęśliwego Nowego Roku!
Gelukkig nieuwjaar gewenst allemaal.

Het was een super mooie vakantie. Allereerst kwamen natuurlijk papa, mama en Ilse op bezoek. Echt super gezellig. Maar eigenlijk niet zo veel nieuwe dingen gedaan. Voor de vijfde keer de rondleiding door de oude stad gedaan :). Maar goed wel lekker uitgebreid de tijd gehad om toeristje te spelen.

Het was een erg bijzondere kerst. Helemaal anders als anders. Op eerste kerstdag hebben we een dienst bijgewoond in de kerk op het marktplein, na 45 minuten toch maar weg gegaan. Het was mooi om mee te maken maar verstaan doe je er toch niks van. En op 2e kerstdag naar Auschwitz. De rest van de familie wilde graag gaan en ik wilde de dag niet alleen in Krakau doorbrengen dus deze keer op mijn gemak alles nog een keer goed bekeken. Ik moet zeggen dat het meer indruk op mij maakte nu ik er zo alleen rond liep (de rest van de familie was met de tour mee die ik al eerder had gedaan). We zijn wel met de trein erna toe gegaan. Het was een vrij oude trein, en alles kraakte tijdens de reis. Wel een mooie ervaring, ook voor papa :).

En we hebben dit jaar eindelijk weer een witte kerst gehad want het heeft gesneeuwd de 26e
Ilse is op de 27e weg gegaan, want oud en nieuw is zwolle is natuurlijk ook veel leuker :P
Mama en Papa zijn op 1 januari weer vertrokken.
Eigenlijk duurt het allemaal niet zo heel lang meer voordat ik terug ben. Als het goed is komt ik met de trein aan op zaterdag 7 februari. Gelijk vanuit Polen rechtstreeks naar de verjaardag van Oma

Groetjes Esther

  • 06 Januari 2015 - 19:50

    Mark Baak:

    Jij ook een gelukkig nieuwjaar Esther en veel plezier de laatste weken daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 24645

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 23 Februari 2015

Krakau :)

Landen bezocht: